השכרת גנרטור – איך מחליפים שמן בגנרטור

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השכרת גנרטור והוא נכבה לאחר זמן קצר וזו לא בעיה של דלק? מה עושים? חברים יקרים כמה פעמים לקחתם שירות השכרת גנרטורים ולא משנה מאיפה ונתקעתם בתקלה? למעשה זה לא חייב להיות רק מתוצאה של שירות גנרטורים להשכרה גם אם רכשתם גנרטור ונתקלתם בתופעה הבאה.

הגנרטור שלכם מניע אבל תוך זמן קצר של בין חצי דקה ל- חצי שעה הוא מתכבה לכם? אז לרב הבעיה תיהיה חוסר שמן בגנרטור וכעת אני רוצה להסביר לכם איך אפשרי לפתור את העיניין בכך שפשוט אסביר לכם בצורה הפשוטה ביותר איך לבדוק שמן בגנרטור.

איך למלא שמן בגנרטור? ואיך לרוקן את השמן הישן בגנרטור? אז תעקבו…

לקטלוג השכרת גנרטורים

היכן נמצא פתח מילוי השמן בגנרטור

כשמסתכלים על השכרת גנרטרו מהצד של השקעים שלו אם נסתכל מעט למטה נגלה שיש לנו מעין פקק שחור שניתן לפתוח אותו באמצעות סיבוב עם היד דרך פקק זה ממלאים שמן בגנרטור.

פתח מילוי שמן גנרטור

כמה שמן ממלאים בגנרטור? או איך נדע כי יש לנו מספיק שמן בגנרטור?

לאחר שלקחנו את השכרת גנרטור ופתחנו לו את הפקק אנחנו נזהה מדיד קטן כז שמזכיר את מדיד ברכב אל אל תתבלבלו לא משתמשים בו על מנת להבין אם יש לנו מספיק שמן או לא מהסיבה הפשוטה שכל פעם שמרימים את גנרטור להשכרה.

השמן זז ומרטיב את כל המדיד לכן הוא לא אמין בכלל ובכל זאת על מנת לדעת אם השכרת גנרטור שלנו מכיל מספיק שמן נצטרך לראת את ההברגה של הפקק ולמלא את השמן בצורה כזאת שיגיע עד קצה ההברגה.

פתח מילוי שמן גנרטור
ברגע שנזהה את השמן מגיע עד קצה ההברגה ניתן יהיה לסגור את הפקק ולהניע את הגנרטור.

שימו לב אם נשפח קצת שמן מפתח המילוי כל עוד הגנרטרו עומד במישור חכו אל תסגרו את הפקק תנו לו לינזול עד שהוא יפסיק לבד להשפך כדי שלא יהיה שמן עודף דבר זה יכול לגרום לבעיות שנרחיב בפסקה הבאה עליהם.

השכרת גנרטור

איך לא למלא שמן בגנרטור להשכרה?

היה וכבר מילתם שמן ונגיד שמטעמי נוחות (כי הרבה אנשים נופלים על זה) הרמתם את מוצר גנרטור להשכרה בשיפוע ככה שיהיה לכם נח להכניס את השמן מבלי שישפך אז זהו עצרו ואל תעשו את זה!

אין לעשות את הפעולה הזאת מהסיבה הפשוטה שאתם לא תדעו ככה אם הגעתם לקצה ההברגה ואם תמלאו יותר מידי שמן ותסגרו את הגנרטור.

השכרת גנרטור

עודף שמן יזרוק המון פייח ושמן על פלאג הגנרטור שמהר מאוד יפסיק להוציא ניצוץ שיפעיל את המנוע ואז לא יהיה ניתן להניע אותו עד להחלפת פלאג או ניקוי פלאג. היה וכבר קרה אז ככה מחליפים פלאג.

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של גנרטורים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות